RICOH

Warunki obsługi gwarancyjnej



Dla Gwarancji Ricoh Polska Sp. z o o. oraz Gwarancji Apollo Electronics Sp. z o. o.

  • Okres gwarancji: 24 miesiące.
  • Bezpłatna naprawa, na podstawie wypełnionej Karty Gwarancyjnej oraz kopii dowodu zakupu.
  • W przypadku uszkodzenia sprzętu prosimy o wypełnienie formularza "Wysyłka sprzętu" w zakładce "Jak dostarczyć?" lub osobiste dostarczenie sprzętu do serwisu Opto-Technika Sp. z o.o."

Dla Gwarancji Eueropejskiej Pentax" oraz Gwarancji na sprzęt zakupiony w sklepie bezcłowym

  • Okres gwarancji: 12 miesięcy.
  • Bezpłatna naprawa, na podstawie wypełnionej karty gwarancyjnej Pentax oraz dowodu zakupu.
  • W przypadku uszkodzenia należy dostarczyć sprzęt do serwisu Opto-Technika (na koszt własny).
  • W przypadku uszkodzenia głównego układu elektronicznego, sprzęt wysyłany jest do centralnego serwisu Pentax we Francji. Koszt przesyłki pokrywa uprawniony z gwarancji (zgodnie z warunkami gwarancji międzynarodowej Pentax).