RICOH

Warunki wysyłki sprzętu do naprawy

1. Opto-Technika Sp. z o.o. realizuje bezpłatną przesyłkę do serwisu oraz powrotną po prawidłowym wypełnieniu Formularza Zamówienia Kuriera na zasadach określonych w regulaminie. Sprzęt można dostarczyć na koszt Klienta za pośrednictwem poczty bądź dowolnie wybranej firmy kurierskiej, przy czym przesyłka zwrotna zostanie zrealizowana bezpłatnie kurierem wybranym przez Opto-Technika Sp. z o.o. w przypadku, kiedy Klient nie wyrazi wyraźnej dyspozycji odesłania sprzętu własnym kurierem (wówczas koszt transportu zwrotnego leży po stronie Klienta). Opto-Technika nie realizuje wysyłek zwrotnych Pocztą Polską.

2. Sprzęt powinien być zapakowany starannie, najlepiej wraz z akcesoriami i w fabrycznym opakowaniu.

3. Do przesyłki należy dołączyć dane kontaktowe oraz pełen opis usterki wypełniając przygotowany do tego formularz.

4. Jeżeli sprzęt wysyłany jest z "fabrycznymi" akumulatorami lub bateriami, prosimy o zapakowanie ich oddzielnie w taki sposób, aby zabezpieczyć styki przed zwarciem (torebka foliowa, pudełko plastikowe lub kartonowe bez metalowych elementów). Zwarcie styków akumulatora może spowodować pożar.